Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Pages

TESTIMONI

by AdamNetwork | 1:53 AM in , |

Melawaskan/ Sendi:

Ini pengalaman saya sendiri. Sejak saya melahirkan anak sulung saya, saya mengalami ngilu dah pedih di pelipat lutut dan ini mengganggu terutama ketika solat dan apabila saya duduk bersimpuh.Saya juga memang bermasalah untuk ketandas..Saya mengenali Susu Alpha Lipid ini sejak anak saya berumur 2 bulan, memandangkan susu ini juga bagus untuk otak, jadi saya mencubanya..Saya dapati sistem pembuangan saya berjalan selepas 2 hari menggunakannya. Setelah menghabiskan 2 tin susu Alpa Lipid ini, sendi saya tidak ngilu lagi malah anak saya lebih sihat dan aktif.
Asma dan Alahan:

Sejak dilahirkan Nur Fatin Kahirina (2 thn lebih) mengalami masalah alergik, asma dan alahan laktosa iaitu tidak boleh minum susu. Alhamdulillah setelah diber susu Alpha Lipid, penyakitnya beransur pulih. Dia kini cergas, ceria dan manja bersamam keluarga.

Lumpuh dan Kerosakan Major Saraf Tunjang:


Cik Norma merupakan pelajar Master dari UKM dibahagian Microbiology. Bapa beliau kemalangan, jatuh dari lori hingga menyebabkan lumpuh separuh badan, 50/50 untuk hidup, tengkoknya mengalami kerosakan teruk pada saraf tunjang. Setelah menggunakan Alpha Lipid selama sebulan, perubahan positif telah berlaku dan kini bapa beliau telah boleh berjalan dan membawa motor.

Ikuti pengalaman menakjubkan bapa beliau menggunakan Alpha Lipid Lifeline.

Sakit Sendi dan Penyakit Kulit:

En.Abdullah - Beliau berusia 56 tahun, mengalami sakit sendi sejak 1995. Sakit kulit beliau juga serius hinggakan setiap kali beliau sikat rambut, akan keluar kuping-kuping kulit yang banyak. Seluruh tubuh beliau juga sering gatal-gatal, namun setelah mengambil Alpha Lipid sebagai minuman kesihatan, beliau sangat berpuashati dengan hasilnya, kerana sakit sendi beliau telah sangat berkurangan dan kulit beliau juga telah semakin segar.Ramai dikalangan rakan-rakan beliau sedar akan perubahan ini dan mereka juga tidak melepaskan peluang untuk mencuba Alpha Lipid. Tahniah!


Koma:

Koma 4 hari - Disahkan menjadi OKU kerana kemalangan sejak 28 Ogos 2007.Dalam sebak Kak Ros memulakan cerita.Petang itu anak lelaki beliau yang berpuasa sunat meminta RM5 untuk berbuka puasa bersama rakan-rakannya. Namun setelah lama anaknya masih belum balik.
Suami Kak Ros keluar ke kedai dan dalam perjalanan beliau terlihat suatu kemalangan, dan jantungnya berdegup kencang apabila melihat yang terbujur diatas jalan itu adalah anak beliau. Setelah dibawa ke hospital, doktor mengatakan peluang untuk hidup adalah 50/50. Anak beliau berkeadaan koma selama 4 hari, setelah sedar doktor yang merawat telah mengesahkan yang anak beliau akan menjadi Orang Kurang Upaya (OKU).
Syukurlah setelah menggunakan Alpha Lipid anak beliau sudah sihat seperti sediakala seperti tidak pernah mengalami kemalangan.

Strok:

Cik Nordini mengalami Strok sejak Oktober 2006 dan telah disahkan oleh doktor tidak akan dapat berjalan sampai bila-bila. Setelah beliaumengambil Alpha Lipid 4 tin, perkembangan positif berlaku dan kini beliau telah boleh berjalan tanpa bantuan. Tahniah!!
Ikuti pengakuan pengalaman beliau melalui video ini:

Gout:

En.Yaakub bin Muhammad (63 tahun) telah lama menderita asakh gout tidak kurang 10 tahun. Boleh dikatakan, sudah hampir berputus asa dengan masalah gout ini dan selama ini beliau berpantang diet hariannya. Apabila masalah menyerang, beliau tidak mampu bergerak jauh dan hanya disempadani kawasan dalam rumah sahaja.Untuk bergerak jauh beliau harus dibantu atau mengesut di lantai.
Namun situasi beliau berubah apabilabeliau mengambil Susu Appha Lipid sekitar April 2008 (2 tin dihabiskan). Hasilnya beliau kembali bergerak aktif walaupun masih belum sembuh sepenuhnya. Kini tiada lagi sempadan daerah yang menjadi batasan..Menakjubkan!!!

Kencing Manis:

"Pn. Robiah Che Mood 56 tahun, sememangnya telah menghidap diabetes sejak sekian lama. Sebelum ni, beliau telah mengambil bermacam-macam jenis ubat dan makanan tambahan (produk terkenal yang enggan saya sebutkan) tapi tiada hasil yang ketara. Sesungguhnya GULA memang punca bencana.
Setakat ini (Jun 2008) beliau telah menghabiskan satu setengah tin Susu Alpha Lipid dan syukur alhamdulillah paras diabetes beliau telah jauh menurun dari sebelumnya. Kini beliau nampak jauh lebih bertenaga, lebih cergas dan kelihatan lebih muda berbanding dulu. Macam tak percaya pula....!!
Berita terbaru, pada 20hb November 2008, beliau telah selamat terbang ke tanah suci Mekah menunaikan haji setelah berjaya melepasi beberapa ujian saringan kesihatan oleh hospital dan klinik berdekatan. Alhamdulillah.."

Penyakit Kulit:

"Sudah 20 tahun, Puan Suhaila mengalami masalah kulit yang sensitif. Beliau tidak boleh memegang langsung makanan laut apatah lagi untuk memakannya. Namun setelah menggunakan Alpha Lipid, kini beliau telah boleh menikmati masakan makanan laut yang diminatinya iaitu Tomyam. Tiada lagi rasa sedih bila melihat orang lain makan makanan laut."

0 comments: