Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Pages

by AdamNetwork | 10:03 AM in |

FAKTA MENARIK!!
Kolostrum Alpha Lipid lifeline adalah berbeza dengan Kolostrum-kolostrum yang lain kerana ia adalah yang terbaik didunia (Gred 10) mempunyai kadar IgG 41% (Immunoglobulin) berbanding kolostrum yang lain, kandungan probiotik, kandungan Complex Lipid, dan mempunyai semua vitamin serta mineral yang diperlukan oleh tubuh.

DARI MANA DATANGNYA KOLOSTRUM ALPHA LIPID LIFELINE?





  • Lembu-lembu dari New Zealand
  • Susu awal lembu (susu yang mula-mula keluar)
  • Dikilangkan oleh pengeluar kolostrum terbesar didunia, New Image International, Auckland, New Zealand.

KENAPA NEW ZEALAND????

  • Lembu yang tiada penyakit merbahaya;
  • Dipasturkan;
  • Dikumpul segar dari ladang;
  • Diproses segar;
  • Dipasturkan secara "Flash low temperature";
  • Dikilangkan secara suhu rendah/ tekanan rendah;
  • Pengilang menurut spesikasi GMP menurut piawaian antarabangsa.

Kilang Kolostrum Alpha Lipid Lifeline

KELEBIHAN KOLOSTRUM ALPHA LIPID LIFELINE

  1. Mengandungi antibodi (Immunoglobin) untuk melawan pelbagai jenis jangkitan bakteria, virus, dan pathogen
  2. Meningkatkan daya tahan badan melawan penyakit
  3. Formula Alpha lipid 100% berkesan dan diserap dengan cepat
  4. Mengandungi Vitamin dan zat galian semulajadi cukup untuk keperluan harian
  5. Mengandungi bakteria semulajadi (Lactobasilus Acidhopulus dan Bifidobacterium) bagus untuk fungsi normal usus.
  6. Mengandungi factor pertumbuhan (Growth Factor) yang penting untuk proses pemulihan sel dan anti penuaan (anti-aging)
  7. Sangat sesuai untuk ibu mengandung dan menyusu.
  8. membnagtu mengurangkan berat badan, mengawal kandungan gula dalam darah.

membantu memulihkan pelbagai penyakit seperti kencing manis, darah tinggi, gout, gastrik, hepatitis, kurang darah, ketidaksuburan dan pelbagai khasiat untuk tahap kesihatan terbaik manusia.

KESAN ALPHA LIPID!!

  • Mempertingkatkan penyerapan usus.
  • Menstabilkan emosi dan tekanan.
  • Meningkatkan fungsi pertahanan badan.
  • menstabilkan paraas gula dalam darah.
  • Meneutralkan jangkitan Virus/Kulat/Bakteria.
  • meningkatkan keupayaan minda.
  • Mempercepatkan pemulihan luka tisu.
  • Mengurangkan risiko sakit jantung.
  • Membunuh parasit dalam badan.
  • Meningkatkan prestasi fizikal.
  • Meningkatkan tenaga dan kekuatan.
  • Mengandungi bahan awet muda.
  • Memperbaiki masalah sembelit.
  • mengandungi bahan Inflamasi (anti radang)
  • Meningkatkan ton kulit dan elastik.
  • meningkatkan kesihatan gigi dan tulang.

KANDUNGAN MINERAL

Folic Acid - Pembentukan dara (merah) baru.

Iron - Berperanan penting dalam fungsi normal imuniti. Kekurangan iron telah menunjukkan badan kita mudah mendapat jangkitan.

Calcium - Kurangkan Osteoporosis (tulang kurang padat) yang bermula pada umur 35 tahun termasuk perempuan yang putus haid "monopous' mula mengalami osteoporosis. Dapat kurangkan tekanan.

Magnesium - Membantu fungsi saraf dan merehatkan otot termasuk mengatur degupan jantung agar tetap normal. dapat kurangkan tekanan.

Sodium - Membantu menormalkan tekanan darah dan fungsi normal otot dan urat saraf.

Potassium - Berfungsi bersama sodium, meningkatkan pertumbuhan sel dan otot.

KANDUNGAN VITAMIN

Vitamin A - menggalakkan pertumbuhan tulang, pertahanan terhadap penyakit, memperbaiki struktur kulit serta mengelakkan rabun;

Vitamin B1,B2B3 - Membantu memelihara sistem saraf dan otot yang sihat serat fungsi jantung yang normal. diperlukan untuk pembentukan sel darah merah, penghaasilan antibodi, pernafasan sel dan tumbesaran. Ia melegakan keletihan mata dan penting dalam pencegahan & rawatan ketarak serta membantu matabolisme . bersama dangan vitamin A, ia memelihara dan memperbaiki selaput mukosa dalam saluran penghadaman. ia juga memudahkan penggunaan oksigen oleh tisu kulit, kuku dan rambut, menghapuskan kelumumur, dan membantu penyerapan zat besi dan vitamin B6, diperlukan oleh badan kita untuk peredaran darah dan kulit yang sihat;

Vitamin B6 - untuk urat saraf kebas kaki dan tangan. Diperlukan untuk pengeluaran sel darah merah dan antibodi.Ia perlu bagi sistem saraf dan otak berfungsi danagn normal dan untuk sintesis nukleik asid RNA dan DNA yang mana mengandungi arahan-arahan genetik bagi pengeluaran semula semua sel-sel dan pertumbuhan normal selular;

Vitamin B12 - Menambah darah, sesuai untuk wanita mengandung. diperlukan bagi pembuatan bahan genetik pada sel (DNA) untuk pertumbuhan dan pembesaran. kekurangan vitamin B12 boleh menyebabkan keletihan, lemah badan, megaloblastik anaemia, sakit lutut dan lidah, kebas dan sesemut pada kaki dan tangan disebabkan oleh kerosakan saraf tunjang serta gangguan mental dan emosi;

Vitamin C - Untuk kesihatan kulit, sesuaui untuk mereka yang mempunyai masalah kulit. Membantu mempercepatkan penyembuhan luka, menjaga sistem kekebalan tubuh, menyerap zat besi, membentuk tulang dan gigi;

Vitamin D - penyerapan kalsium lebih banyak, tanpa vitamin D, kalsium yang dimakan akan keluar melalui perkumuhan. Pertumbuhan normal, meningkat paras sitrat (garam asit sitrik) dalam darah dan menggalakkan penyerapan kalsium dalam usus, menjaga kesihatan tulang dan gigi.

Vitamin E - Antioksidan yang penting dalam kanser dan penyakit kardiovaskular. ia memperbaiki peredaran darah, memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan dan mengurangkan parut. Sangat penting untuk mempertahankan fungsi saraf dan otot, melindungi struktur membran daripada rosak, mengekalkan pertumbuhan normal, mengelakkan metabolisma, mengekalkan struktur paru-paru, hati dan membran sel darah merah. Sebagai antioksida, vitamin ini bermanfaat sebagai pencegah penyakit jantung dan melambatkan penuaan.

KANDUNGAN IMMUNOGLOBULIN

IgA - juga dikenali sebagai mukus antibodi, mencegah serangan kuman bakteria daripada melekat pada dinding organ. Juga membantu menghasilkan protein yang mencukupi untuk badan manusia.

IgE - Fungsi sebagai bahan peroksida, melindungi sel-sel membran, menghalang sebarang tumbesaran sel penyakit, menguatkan tulang, sistem saraf dan bahagian otak manusia.

IgD - membekalkan haba, membantu penyerapan kalsium dan pengagihan kalsium pada tulang.

IgM - Antibodi ini dihasilkan oleh sel B dan dijumpai pada tulang, usus makan, paru-paru & kelenjar limpa. Ianya dapat mengaktifkan sel darah merah, membekalkan oksigen serta mempercepatkan proses meneutralisasi sebarang racun kuman bakteria yang dijumpai dalam badan manusia.

IgG - merupakan komposisi dalam antibodi mengaktifkan sel darah putih untuk menentang sebarang kuman bakteria terutama E-coli, kuman bakteria yang kerap dijumpai dalam usus pesakit.

IgFII - IgF merangsang pertumbuhan kulit baru. Mengekalakn ketegangan kulit dan melawan fungus, bacteria, virus, dan pathogen.

KANDUNGAN TAMBAHAN !!

Complex Lipid (Dipatent - Unik) - mengikut kajian tanpa Complek Lipid, penyerapan kalsium yang diambil hanya sebanyak 20% sahaja. manakal 80% lagi akan dikeluarkan. Dengan 80% akan diserap dan hanya 20% akan dikumuhkan.

Probiotik - khasiatnya sama seperti yang terdapat dalam Yakult.

Prebiotik - Pemangkin kepada Probiotik.




0 comments: