Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Pages

Set Bersalin Salindah

by AdamNetwork | 10:26 PM in , |

Pengalaman mengandung dan melahirkan bagi setiap wanita amat bermakna. Setiap ibu inginkan anak yang sihat, cerdik serta cerdas. Kisah-kisah pengalaman bersalin yang memeritkan menjadikan wanita bimbang dan cemas untuk malaluinya.




Sepanjang mengandung juga, ada wanita mengalami alahan yang teruk tetapi ada juga tidak.Oleh itu Salindah dihasilkan bagi membantu bakal-bakal ibu melalui saat-saat bahagia mengandung dan melahirkan dengan tenang.


Set lengkap ini dihasilkan dengan satu formula Rencana Pemakanan Kesihatan dan rawatan Ibu Hamil yang lengkap. ia dihasilkan mengikut kaedah Homeopati, Biokimia dan Herbalisme yang tidak mendatangkan kesan sampingan atau keracunan kepada pengguna.





SET LENGKAP BERSALIN RM 375.00!!!


Setiap set lengkap (B1-L12) disertakan bersama Buku Peraturan pengunaan yang lengkap.

Kandungan buku tersebut ialah;


  • Rencana Pemakanan Kesihatan dan Rawatan Ibu Hamil hingga Lepas Pantang
  • Rajah Perkembangan Bayi dari Bulan ke Bulan
  • Khasiat dan Panduan Penggunaan SALINDAH
  • Rancangan Penjagaan Kesihatan
  • SenamanInfo tambahan - Growell Formula Makanan Bayi
  • Info Tambahan - Remedi Tambahan
KHASIAT SALINDAH;

SET SEBELUM BERSALIN RM220.00!!! B1: Membekalkan zat besi mudah hadam untuk wanita hamil, menghilangkan atau mengurangkan muntah, loya serta alahan, Menolong tumbesaran tian, mencegah demam, batuk, selesema, sejuk-sejuk, sakit kepala, sakit gigi dan lain-lain. menghilangkan kesan jatuh atau rebah, melancarkan aliran darah agar mencegah timbul simpul urat kaki serta menghilangkan letih lesu.



B2: Memberi zat, menguatkan tulang dan membina otak disamping menambah darah. Menambah selera makan, menghilangkan sengal tulang dan kebas anggota kaki dan tangan. Mencegah serangan sejuk dan sakit gigi. mencegah osteoporosis.



B3: Memberi zat untuk pembinaan saraf dan otak anak. menghilangkan perasaan takut, cemas dan bimbang. mencegah simpul biawak atau krem betis. Mendatangkan ketenangan dihari bersalin.



B4: Istimewa mengawal alamat sebelum jangkaan alamat palsu, menghilangkan sakit bersalin, sakit urat dan otot, menyediakan saluran peranakan dengan mengendur dan menganjalkan otot-otot pencerut kawasan saluran peranakan. memudahkan kelahiran bayi serta menghilangkan perasaan takut dan cemas.

B5: Melanjutkan dan menolong tindaakn B4, mengendur dan menganjalkan otot pencerut saluran peranakan dan memberi daya teranan labour sewaktu bersalin.





B6: Menguatkan teranan, menolong mengurangkan sakit sewaktu bersalin, mempercepatkan dan mempermudahkan keluarnya anak, membuka luas saluran peranakan dan mengurangkan sakit lepas bersalin.

SET SELEPAS BERSALIN RM210.00!!!!



L7: Cecair ini digunakan bagi menyembuhkan luka atau jahitan dengan cepat. Menghilangkan sakit pada luka atau jahitan. Mencegah jangkitan kuman dan penanahan.




L8: Membantu menyembuhkan rasa sakit-sakit, menghentikan darah, mencegah sakit meroyan, demam dan sakit kepala.





L9: Membantu menghilangkan sengal lepas bersalin dan bisa-bisa, sakit meroyan, menghentikan darah nifas, membetulkan urat-urat darah yang putus, menyusun semula alat peranakan dan menguatkan seluruh anggota itu.





L10: Mempercepatkan rahim dan peranakan mengecut semula. Mengangkat rahim kembali ke tempat asal. mengurangkan simpul urat biru.



L11: Tonik itimewa bagi memanaskan badan, menambah selera, memperbaiki penghadaman dan pembuangan najis. menenangkan tidur, menghilangkan kebas-kebas, menyegarkan rahim dan alat peranakan.


L12: Memelihara kesihatan ibu selepas bersalin agar sentiasa sihat, mengembalikan kekuatan, memulihkan alat perkelaminan serta menimbulkan kesegaran.

0 comments: