Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Pages

Perbezaan Alpha Lipid dan IgG biasa:

by AdamNetwork | 11:07 AM in |

Graf di atas menunjukkan kadar penyerapan Susu Alpa Lipid jauh lebih pantas dari susu kolostrum biasa yang lain.Ramai yang bertanyakan soalan ini, yang jelasnya Susu IgG tidak kira dari syarikat manapun, merupakan susu yang baik dan ia mampu membantu meningkatkan antibodi dan kesihatan diri. Mungkin anda sendiri pernah rasa kehebatan susu IgG.


Fakta yang anda tidak tahu bahawa kandungan IgG didalam susu IgG biasa mereka hanya dalam kadar 10% hingga 12% sahaja. Dan oleh kerana susu IgG mereka tidak disaluti dengan Complex Lipid (Patented) maka penyerapan khasiat kedalam tubuh hanya 20% dan selebihnya 80% akan dikeluarkan melalui proses perkumuhan.Alpha Lipid pula mengandungi 41% kandungan IgG dan ia merupakan gred 10 iaitu gred yang terbaik didunia, dan oleh kerana ianya disaluti Complex Lipid maka penyerapan khasiat ke dalam tubuh adalah 80% dan selebihnya 20% akan dikeluarkan dalam proses perkumuhan. Maka disini dapat kita lihat Alpha Lipid adalah lebih nilai untuk wang anda.


ALPHALIPID adalah pemangkin kolostrum yang terulung. Didalam ujian, ia meningkatkan keterlarutan dan penguraian kolostrum sehingga 100% menjadikan ianya 100% lebih efektif dan lebih nilai.


Untuk maklumat lebih terperinci tentang penyelidikan kolostrum dan tentang latar belakang produk :





Cara - cara Pengambilan Alpha Lipid:

-Alpha Lipid dibekalkan dalam bentuk serbuk dengan berat 450 gram / tin
-Air 150 ml dicampur dengan 1 1/2 sudu atau 'scoop' Alpha Lipid
-Boleh juga dicampurkan dengan Susu, Jus atau jadikan sebagai ais krim Smoothies
-Seelok-eloknya dibancuh atau goncangkan dengan menggunakan 'Shaker'
-Sebaik-baiknya diambil 2 kali sehari sebagai rutin harian setiap hari.
-Kali pertama ketika perut masih kosong (selepas Subuh) dan jadikan ianya sarapan rutin.
-Kali kedua ialah sebagai makanan / minuman terakhir sebelum tidur.
- Dilarang sama sekali menggunakan air suam atau air panas !

Sememangnya Diiktiraf HALAL


Sijil halal yang dikeluarkan oleh mereka sentiasa diperbaharui setiap kali 'batch' pengeluaran produk mereka akan dieksport. Demikianlah betapa ketatnya jaminan mutu dan kualiti pengeluaran eksport mereka supaya ianya bebas dari unsur yang meragukan pengguna Islam di seluruh dunia.Untuk pengetahuan anda juga, logo halal yang dikeluarkan oleh Jakim adalah hanya untuk pengeluaran produk yang dihasilkan di Malaysia sahaja.

Kenapakah Produk Alpha Lipid Lifeline tiada kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia ?
Ini soalan biasa yang kami terima dari para pengguna. Oleh kerana Alpha Lipid Lifeline adalah MAKANAN kesihatan sama contohnya seperti MILO, ANLENE, Susu Dutch Lady maka ianya tidak perlu didaftarkan di Bahagian Farmasi, Kementerian Kesihatan Malaysia. Produk ini sememangnya tertakluk dibawah Akta Makanan.

Hanya ubat-ubatan beracun dan ubat tradisional MESTI didaftarkan menurut Akta Jualan Dadah 1952, dibawah kawal selia Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (BPFK), Kementerian Kesihatan Malaysia. (http://www.bpfk.gov.my/)

Menurut En. Wan Hamidi (pakar farmasi dan bekas pensyarah farmasi) dimana dulu beliau pernah bertugas di BPFK, Petaling Jaya pada tahun 1998-99. Beliau ditugaskan di bahagian Penilaian Kawalan Ubat dan Pendaftaran Ubat. Jelas beliau, sememangnya Alpha Lipid Lifeline merupakan serbuk kolostrum iaitu sejenis susu awal lembu dan sudah tentu TIDAK PERLU atau TIDAK BOLEH dikategorikan ianya sebagai UBAT.

Cuma kini ramai yang menganggap ianya seperti UBAT berikutan kerana ramai yang dulunya sakit dan kini berjaya pulih dari masalah kesihatan mereka.

Beliau menyeru kepada semua para pengedar lain supaya menerangkan kepada bakal pelanggan atau prospek bahawa Alpha Lipid bukanlah berupaya sepenuhnya memulihkan pelbagai penyakit, seperti darah tinggi, kencing manis, stroke, gout, athritis, migraine, dan sebagainya. Sebaliknya ia cuma Makanan Kesihatan bernutrien lengkap yang amat berfaedah kepada manusia.

"Jangan jadikan UBAT-UBATAN sebagai Makanan Anda...Jadikan Makanan Kesihatan seperti Alpha Lipid Lifeline sebagai makanan harian anda."

0 comments: